نوشته های غصه دار و شاد عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 579
نویسنده : نوری

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

 او که هرگز نتوان یافت همانندش را

  قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

 مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را

www.3dghe.blogsky.com

ziba

 تو نمی خواهی عزیزت بشوم زور که نیست

 یا نگاهم بکند چشم تو ، مجبور که نیست

 شده یک روز بیایی به دلم سر بزنی ؟؟

 با توام ...! خانه ی تنهایی من دور که نیست

 آنکه با دسته گلی حرف دلش را میزد

 پردرد است، ولی مثل تو مغرور که نیست

 نازنین ! عشق که نه، اخم شما قسمت ماست

 عاشقی های تو با این دل رنجور که نیست

 تو مرا دیدی و از دور به بیراهه زدی

 تو نگو نه ٬ دل دیوانه ی من کور که نیست !!

 خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد

 لعنتی غیر تو با هیچ کسی جور که نیست

 مشکل اینجاست نگفتی تو به من ٬ می دانم

 تو نمی خواهی عزیزت بشوم ... زور که نیست!

 

 linha2

بودنت حس عجیبی ست که دیدن دارد

 ناز چشمانِ قشنگ تو کشیدن دارد

 چشم تو ریخته بر هم منِ معمولی را

 یک نگاه تو به من، جامه دریدن دارد

رفتم که درین شهر نبینی اثرم را

لب های ترک خورده و چشمان ترم را

حاجت به رها کردنم از کنج قفس نیست

ای قیچی تقدیر مچین بال و پرم را

تنها شدم آن قدر که انگار نه انگار

با آینه آراسته ام دور و برم را

فردا چه طلب می کند آن یار که دیروز

دل برده و امروز طلب کرده سرم را

من ماهی دریایم و دل تنگم از این تُنگ

ای مرگ به تعویق میفکن سفرم را 

barrinhas29

هر چقدر(مغرور)

هر چقدر باهوش !

هر چقدر پولدار !

هر چقدر جذاب !

هر چقدر زیبا !

هر چقدر با قدرت !

هر چقدر مرد !

درســـــــــت...

اما گاهی ...

برای فتح یک وجب از جغرافیای قلبــ زنـــ

باید به زانو بیفتی...!!!

barrinhas9

زیاد خوب نباش …
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی دل
آدم ها را می زنی …
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ،

به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی ، زیادی می شوی …

44

پس از آفرینش آدم،خدا گفت به او:


نازنینم آدم، باتورازی دارم! اندکی پیشتر آی !

آدم آرام و نجیب،آمد پیش..

زیرچشمی به خدا مینگریست ...

محو لبخند غم آلودخدا ، دلش انگار گریست.

نازنینم آدم، (قطره ای اشک زچشمان خداوند چکید)

یاد من باش … که بس تنهایم ...

بغض آدم ترکید ... گونه هایش لرزید، به خداگفت :

من به اندازه ی .…

من به اندازه ی گلهای بهشت ..… نه …

به اندازه عرش ... نه .… نه

من به اندازه ی تنهاییت،ای هستی من


دوستدارت هستم...


آدم،کوله اش رابرداشت


خسته و سخت قدم برمیداشت …


راهی ظلمت پر شور زمین .

زیرلبهای خدابازشنید…

نازنینم آدم …

نه به اندازه ی تنهایی من …

نه به اندازه ی عرش…

نه به اندازه ی گلهای بهشت...

که به اندازه یک دانه گندم،

تو فقط یادم باش،

نازنینم آدم… نبری از یادم.

 

42

 

 سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم

تلخی روزگار اینه که خیلی چیزا رو میشه خواست…….!! ولی نمیشه داشت……!!!!!

 درد داره که همیــــــــــــــــــشه اونـــــــی که تو خیــــالته بی خیالتـــــــــــــــه. .

ما همیشه یا جای دُرست بودیم در زمان غلط، یا جای غلط بودیم در زمان دُرست! و همیشه همین‌گونه همدیگر را از دست داده‌ایم… مون پلاس پل استر

 

هیچ وقت یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﺑﺎﺵ ! ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ … “هاراکی موراکامی”

 بـزرگ که میشــــوی ؛ غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ، درد هـایت نــیز ! غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ، در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی … !!

 

 

تقویم های جهان ندارد…

میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان
 می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com